Labour day!

blev väckt kl 08:00 och satte mig i bilen mot frankston, vi åkte vidare till en förort till melbourne där vi tog en kall öl och jag en 200g burgare till frukost, resan fortsatta sen via min gps i telefonen sen vidare hemåt.

nu sitter jag med en kall Miller o lyssnar på lite härlig country och funderar på om jag ska åka mot california eller florida eller...ah det kan vi ta sen!


Vi sprang in i en öl butik med 4000 olika sorters bira.


Igår bjöd Yvonne och Nils på en härlig middag bestående av Entricote med potatisgratäng med kantareller o coleslaw sallad!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Va härligt att du har det bra långt därborta i vida världen. Passa på och njut, det säger bara tjoff så står du och mekar röööööda bussar igen ;-)

2011-03-15 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0